Internet Marketing

web oglašavanje





Internet marketing


Internet marketing je postao nezaobilazan deo svakodnevnog poslovanja. Prednosti koje on pruža čine ga ključnom karikom svake firme koja želi da se probije na tržište ili da dosegne do većeg broja potencijalnih klijenata. Većina ljudi danas koristi internet kako bi našao određen proizvod ili uslugu. Neretko pravo malo istraživanje prethodi odluci klijenta, zbog čega je važno ne samo da imate svoje mesto na internetu preko web prezentacije ili online oglasa, već da osigurate njegovu vidljivost i dostupnost. Dobra optimizacija web sajt svakako će privući više internet saobraćaja, samim tim i veću bazu potencijalnih klijenata. A to je prvi korak koji treba obezbediti.

grafikon Kada posetilac naiđe na Vašu web stranicu, ona mora biti uređena tako da čak i neiskusnim korisnicima interneta omogući laku pretragu i da im obezbedi dostupnost svih informacija koje mu mogu biti neophodne. Struktura sajta u velikom meri može uticati na rangiranje sajta, tako da brzi sajtovi, koji imaju lep i pregledan sadržaj, može u velikoj meri doprineti tome da klijent Vaš sajt iskoristi za sakupljanje svih potrebnih informacija i time Vam uveća šanse za saradnju.

Važno je da web sajt bude dobro optimizovan za pretraživače, kako bi posetioci lakše pronašli Vašu web prezentaciju među konkurencijom. Zatim, sama struktura sajta mora biti u službi posetilaca, kako bi nesmetano listali kroz stranice Vašeg sajta. Pored toga, važan je i sam materijal koji se na njega postavlja. Tekstovi moraju davati sve neophodne informacije posetiocima, ali takođe mora biti u formatu pogodnim za pretraživače. Mnogi prave grešku jer tekstualni sadržaj prilagođavaju samo jednoj od te dve stvari. On mora biti dovoljno obiman da posetilac bude potpuno informisan, ali ne treba ga pretrpavati ključnim frazama jer će postati nerazumljiv čitaocima, a neće osvojiti nikakve dodatne bodove kod pretraživača. Dobar balans informacija i ključnih reči jedan je od najvažnijih stavki u izradi web sajtova.




Vaša online reklama će uvek biti dostupna velikom broju ljudi.











Online reklamiranje

putem google-a i socijalnih mreža



Google AdWords - reklamiranje na Google-u

Google reklama Najefikasniji način reklamiranja na Internetu je da objavite oglas preko samog Google-a. Da bi zadovoljio potrebe korisnika i kompanija, Google je omogućio najefikasniji oblik reklamiranja na Internetu, tzv. Pay Per Click oglašavanje (plaćanje po kliku), ili zakup ključnih reči na pretraživaču. Ovo praktično znači da u skladu sa definisanim ključnim rečima vašeg poslovanja/brenda, možete zakupiti samo određene reklame prilikom prikazivanja rezultata pretraživanja vezanog za dati pojam.

Ljudi koji znaju za Vas i naziv Vašeg preduzeća verovatno Vaš sajt na Google pronalaze po imenu, ali Vama je cilj da Vas pronađu novi klijenti. Ljudi uglavnom pretražuju prema ključnim rečima koje opisuju Vašu delatnost, proizvode ili usluge. I tu stupaju Google oglasi! Kada potencijalni klijenti traže ono što nudite videće Vaš oglas na Google-u, i tada mogu jednostavno da kliknu na Vaš oglas da bi obavili kupovinu ili saznali više o Vama.





Facebook reklama

Facebook reklama cena Facebook je najpopularnija i najkorišćenija društvena mreža, kako u svetu, tako i kod nas. Sa više od 3.6 miliona otvorenih naloga, Facebook čini nezaobilazni deo Internet marketinga u Srbiji. Prednosti Facebook reklamiranja su brojne. Glavne se ogledaju u tome što se Vaša Facebook reklama pojavljuje u online okruženju koje je korisnicima Interneta poznato, prijatno, zabavno i gde provode veliki deo svog slobodnog vremena. Takođe, jedna od prednosti reklamiranja na Facebooku u odnosu na TV, radio i print reklame je postojanje dvosmerne komunikacije: svi članovi Facebook Fan Page-a u mogućnosti su da komentarišu, postavljaju pitanja i odgovaraju, lajkuju i šire sadržaj.

Facebook oglasi se prikazuju sa desne strane u koloni jedan ispod drugog. Klik na Facebook oglas može voditi do Vašeg sajta ili do Vašeg Fan page-a. Glavne prenosti Facebook oglašavanja se ogledaju u mogućnosti brzog i lakog prenošenja poruke ciljnom auditorijumu, mogućnosti preciznog targetovanja ciljne grupe po geografskoj lokaciji, demografskim podacima i interesovanjima, mogućnosti određivanja učestalosti poruka i mogućnosti praćenja detaljne statistike.

Internet oglašavanje